top of page

Zase píšu a jiné novinky


Tak už zase píšu

A tentokrát to nebudou ani články z dat získaných průzkumem, ani náborové texty. Bude to o gastronomii. O víně, cestách, při kterých u mě hraje právě dobré jídlo a víno nemalou roli (často je nějaká zajímavá farma středobodem, kolem kterého hledám ten zbytek :-) ). Fakticky to pro mě znamená to, že mě to donutí z toho množství gastroakcí, na které stejně chodím, sepsat alespoň dva články měsíčně. A dá mi to příležitost seznámit se se zajímavými lidmi, s nimiž budu dělat občasné rozhovory.

Profesionalizuji se (a bude ze mě možná odbornice na víno, ale to jen tak na okraj)

Zatímco v Egyptě lisovali paviáni šťávu z hroznů na výrobu vína, jak jsem se dozvěděla ze skript při přípravě na druhou část komplexního someliérského vzdělávání (7 let po absolvování prvních kurzů bylo na čase to posunout), za mě opice sbírají data. Specializace na jedno dostupné softwarové řešení mi dávalo z dlouhodobého hlediska smysl a poté, co do dvou nejvyšších licencí Survey Monkey zařadilo možnost textové analýzy (a bohužel dohody o spolupráci s českým subjektem šly po téměř dvou letech zcela do ztracena), nebylo moc co řešit. Doufám, že to ocení i mí (potenciální) klienti bez vlastního softwaru nebo licencí, kterým budu tuto platformu v rámci naší spolupráce nabízet místo různých neplacených verzí (i když abych byla upřímná, ono každé řešení má něco do sebe: na Google Forms je super intuitivnost, díky které průzkum zadá i téměř laik, Survio má fajn typ otázky rozdělující body nebo procenta, Vyplňto zase podporuje zadavatele průzkumů prostřednictvím vlastní facebookové stránky).

Vzdělávání není nikdy dost

Kromě toho, že JIC přišel s konceptem kreativních voucherů (k tomu se ještě dostanu), pořádá také zajímavé přednášky lidí z praxe v rámci StartUp Clubu. Pominu-li to, že na Hodnotovu propozici značky jsem došla dvacet minut předtím, než Tomáš Hrivnák prezentaci ukončil (holt první akce, která nezačínala v 18, ale už 17 hodin), je to celkem zajímavá platforma, kde si člověk buď zopakuje to, co tím, že se specializuje na něco jiného, již zapomněl, nebo se dozví něco z oblasti, která souvisí s jeho podnikáním na první dojem jen okrajově, ale je fajn, že o ní ví. Kromě těchto několika dvouhodinových přednášek jsem se ale zúčastnila také dopoledního insight semináře na téma Jak dát datům smysl. Případovky ke kombinaci zdrojů byly velmi zajímavé a vůbec by mi bývalo bylo nevadilo, kdyby se seminář protáhl do odpoledních hodin, abychom mohli zabrousit více do hloubky.

Přibyli nové klienti, s jinými to táhnu již několik let

Znáte takové to, že máte v merku nějakou firmu, pro kterou byste jednou rádi pracovali, ale zatím jen sbíráte odvahu? Nebo jste ji možná ještě ani sbírat nezačali? :-) To jsem takto měla schůzku s Petrem kvůli spolupráci na Než zazvoní a souhra všech náhod, doporučení (Laďko, díky) a nevím čeho všeho ještě pro mě znamená, že nyní pracuji s Proof and Reason. UX výzkumy jsou tak dalším rozšířením uplatnění mé číselné obsese.

Na VUT bych měla dodat podklady pro nějaké důležité projekty (to netajnůstkařím, já prostě jen vím, co se očekává ode mě, ale ani nevím, jak se projekt jmenuje :-) ), takže jsem musela předřadit přípravu jednoho z průzkumů všem ostatním aktivitám.

A v neposlední řadě firma, která mě oslovila ke spolupráci, získala kreativní voucher (to "v neposlední řadě" je hrozná formulace, sama sobě jsem teď připomněla takovou tu děkovací scénku Luďka Soboty, kde v neposlední řadě děkoval divákům v poslední řadě. Tak ji tady nechám, tu scénku si pusťte.)

A kdyby náhodou hrozilo, že se bych se v létě mohla začít nudit, čeká na mě další ročník projektu KPMG CEE: Pulse of Economy. Toho, že jsem se osvědčila, si velmi vážím.

Zakázkový STOP stav ale zatím nevyhlašuji, takže kdybyste měli nějaký zajímavý projekt, na kterém bychom mohli spolupracovat (a může být klidně i marketingový, ne výzkumný: i když tam bych klidně ty opice trochu provětrala), určitě se ozvěte :-).

Vybrané příspěvky
Nedávno jsem napsala
Přečtěte si i něco staršího
Hledejte podle štítků
bottom of page